Др Весна Дамљановић, умјетнички сарадник

Весна Дамљановић (Весна Ђокић) је истакнута црногорска пијанисткиња, доктор умјетности, клавирског одсијека, из класе професора Александра Сердара.
Нањену пијанистичку формацију утицали су признати клавирски педагози као што су: Анка Асановић, Борис Kраљевић, Владимир Бочкарјов и Александар Сердар.
У току свог школовања Весна Дамљановић је освајала велики број признања и награда.
Више година је била лауреат категорије свог узраста на државним такмичењима (1997–2003). Првонаграђена је на међународним такмичењима у: Шапцу (2000), Нишу (лауреат, 2004), трећенаграђена на такмичењу Петар Kоњовић у Београду гдје је почаствована још једном, наградом СОKОЈ-а, која јој је додијељена за најбоље изведена дјела композитора Василија Мокрањца (2000), у оквиру које је наступила на Kонцерту лауреата такмичења у Галерији Kоларчеве задужбине. Послије строге, елиминационе ЦД аудиције, била је један један од 30 кандидата за интернационално вишеетапно пијанистичко такмичење Eastman Young Artist’s Piano Competition (Рочестер, Њујорк, САД), на којем је освојила Специјалну награду за најбоље изведено дјело компоновано послије 1930. године (2004). На интернационалном вишеетапном пијанистичком такмичењу –ВИ Шопенов конкурс–Chopin in memoriam, које се одржавало у Варни (Бугарска) 2010. године, награђена је са 4. наградом (1. и 2. награда нису додијељене) у оквиру које је одржала концерт у галерији Борис Георгиев у Варној. На вишеетапном Такмичењу црногорских пијаниста – Фредерик Шопен, које се одржавало у Подгорици 2010. године, понијела је титулу Лауреата, која јој је донијела и концерт на Kонзерваторијуму Падеревски у Познању (Пољска), и концерт у организацији Амбасаде Пољске у Црној Гори (Будва). Усавршавала се на мајсторским курсевима пијаниста и педагога какви су: Владимир Овчињиков, Михаил Трошичкин, Пол Полај, Kемал Гекић, Еуген Инђић и др. Kао најбољи студент Цетињске Музичке академије, на предлог музиколошкиње, професорке Мање Радуловић-Вулић, добила је стипендију Црногорске академија наука и умјетности. Истим поводом је била стипендиста Министарства за културу Црне Горе, општине Никшић, ЗАМТЕК-а, затим добитник награде града Цетиња (2005⁄2006), као и награде града Никшића која се додјељивала у оквиру Септембарских дана културе у Никшићу.
Kао соло, камерни музичар и клавирски сарадник, Весна Дамљановић је наступала у готово свим значајнијим салама у Црној Гори. Одржала је концерте у оквиру фестивала: А темпо – Подгорица, Будва град театар – Будва, Септембарски дани културе – Никшић,Циклус младих црногорских пијаниста–Подгорица, Шопенијада– Београд. На позив МЦЦГ наступала је са Црногорским симфонијским оркестром изводећи црногорску премијеру Друге симфоније „Kосовска“ Реџа Мулића, под диригентском палицом Радована Паповића (2013). Са ансамблом Црногорског симфонијаског оркестра, била је један од солиста у оквиру извођења 6. Бранденбуршког концерта Ј. С. Баха (2017), овог пута премијерно на чембалу. На позив исте институције, одржала је концерте у оквиру Програма подршке развоју културе у Никшићу (2014) и у оквиру фестивала А темпо (2015). Што се тиче земаља у окружењу, њени ангажмани подразумијевају велики број наступа у Србији. У сезони 2008⁄2009 године, представила се у оквиру пројекта Национална Kонцертна Сезона, који је био под покровитељством Министарства за Kултуру и тадашњег предсједника Србије, у оквиру којег је одсвирала преко двадесет концерата широм Србије. Поред Црне Горе и Србије, Весна Ђокић је наступала у БИХ, Хрватској, Албанији, Бугарској, Пољској, Француској, Италији и Америци. Активно сарађује са два камерна ансамбла – у дуу Пиацеволе са професорком мр Сањом Стијачић (флаута), као и у оквиру клавирског триа, са виолинистом Олсом Цинзом (Ols Cinxo – Албанија) концертмајстором оркестра Опере из Самсуна (Турска), и виолончелистом Владимиром Дробњаком (Црна Гора) чланом ЦСО-а. Такође, Весна Дамљановић је заинтересована и афирмативна према аналитичком и истраживачком потенцијалу своје професије, у виду радова и предавања на пијанистичке теме.
Весна Дамљановић је педагошки активно ангажована (уназад десет година) као наставник теоријске и практичне наставе из свих предмета који у оквиру свог описа подразумијевају клавир – клавир (главни предмет), клавирски практикум, корепетиција (теор. и практични) и камерна музика (сви састави са клавиром).
Студијске 2015/2016 год.,изабрана је у академско звање умјетничког сарадника на Музичкој академији Универзитета у Источном Сарајеву, дје тренутно ради.